Популярні Пости

Вибір Редакції - 2019

Один день з відпустки і кілька крапель романтики

Ми лежали в номері готелю і їли морозиво. Хтось скаже: та що ж тут романтичного? Морозиво! Ви не уявляєте, який смак у п'ятигодинного ранкового морозива. Незабутній! Пломбірна ранок обіцяло стати прекрасним літнім днем ​​і перетворитися в чарівний романтичний вечір. Легкий вітерець, запах моря і красуня-дружина, яка огорнула своїм ніжним, люблячим поглядом мене з голови до ніг.

Ось так почався наш відпустку 2014! Прибравши останню крапельку полуничного морозива з підборіддя, ми вирушили назустріч ранковим хвилях. Вода температури парного молока приємно огортала тіло і заряджала неймовірно позитивно. Але ще більше мене заряджала плаваюча неподалік русалочка.

Непомітно підкрався почуття голоду. Все-таки ранкові купання пробуджують апетит. Ми, знаючи про такий казус, захопили з собою сумку, а в ній - всякої смакоти. Однак не чекайте, що ми поклали в неї суші, екзотичні фрукти і т.д. Все було набагато прозаїчніше, але не менш романтично! Сосиски, сир, житній ароматний хліб, гарячий чай, булочки з джемом і два силуети на морському березі, що насолоджуються першими променями сонця. Романтика, та й годі!

Обнявшись під м'яким пледом, ми занурилися в чарівний сон. Однак він був недовгим, тому що до восьмої ранку на пляжі вже став з'являтися народець. А ми, зібравши нечисленні пожитки, відправилися вивчати стежки і стежки місцевих околиць. Приблизно до 10 ранку ми повернулися в номер, щоб прийняти душ і переодягнутися, так як на 11:00 у нас була запланована півторагодинна екскурсія на катері.

Денне море зустріло нас привітно. Морські хвилі, розбиваючись об борт катера, обсипали прохолодними бризками, а сонечко, прогріваючи тіло, хотіло, щоб ми швидше перетворилися в два шоколадні батончики. На цей раз в нашій чарівній чудо-сумці виявилася пляшка шампанського, полуниця і, звичайно ж, вершки (купили напередодні в супермаркеті). Поєднання всього цього робило поїздку на катері неймовірно романтичним! Час екскурсії пролетів непомітно, але я, не будучи уважним слухачем, запам'ятав лише якусь печеру, в якій нібито мешкають злі духи, які охороняють спокій цій частині суші.

Ближче до першої години ми дісталися до готелю і, знесилені, впали в обійми двоспальному ліжку. Ліжко, а з нею і матрац затримали нас в номері годин до 16! Вже як ми не вмовляли їх відпустити нас - ні в яку! Нарешті, бій з противником було закінчено, і ми знову вирушили на морське узбережжя, на якому було вже дуже багатолюдно. Кілька годин ми плавали, загоряли і - не повірите - навіть будували вежі з піску! Бродили по берегу в пошуках «курячого бога» - такий камінчик з дірочкою. А ближче до шести на пляж прийшла весела компанія молодих людей, з якими ми із задоволенням пограли в волейбол і випили по келиху пива за знайомство.

Як правило, найбільш сильне враження на людину робить перший або останній день подорожі. Я вважав за краще позбавитися від «або» і зробити такими, що запам'ятовуються днями (особливо запам'ятовуються) відразу обидва! Тому ввечері ми вирушили в невеликий ресторанчик на морському узбережжі. Я вибрав столик подалі від колонок і звукопідсилювачів значного розміру, з видом на море. Поки дружина робила замовлення, я пішов «попудрити носик», здається, ви, пані, так це називаєте. Однак це був всього лише привід для подружжя, так як мені необхідно було втілити в життя мій план «remember» першого дня.

Недалеко від ресторанчика хлопчина в костюмі клоуна продавав повітряні кулі. Я попросив його до кінця зміни (а закінчувалася вона хвилин через 40) підійти до нашого столика і, пояснюючи жестами та мімікою, подарувати моїй дружині величезний повітряний серце. У плані брав участь ще одна людина - ді-джей. Його я попросив поставити пісню Вітні Х'юстон з фільму «Охоронець» після того, як клоун подарує повітряна куля.

Ви навіть не уявляєте очманілий особи відвідувачів і «квадратні» очі моєї дружини, коли цей план почав втілюватися в реальності. Спочатку стихли всі розмови і звуки (крім музики, природно), коли в ресторан з величезним червоним серцем увійшов клоун. Звичайно, всі погляди були спрямовані тільки до нашого столика. Не кожен день клоун дарує серце! А коли заграла всім знайома мелодія і я запросив дружину на танець, зал вибухнув оплесками і улюлюканням (мені було приємно, але я не подавав виду).

Багато пар теж стали танцювати. А коли ми повернулися за столик, дядько по сусідству, років 55, напевно, запитав: «А ви, хлопці, молодята? Медовий місяць відзначаєте? ». І коли я відповів, що ми швидше «старожил» з двома дітьми, Дядькін очі трохи розширилися, а ніжка перепілки не знала, що їй робити: відправитися назад на блюдо або стрибнути у відкритий Дядькін рот.

Будьте уважні один одному ... хоча б на час відпустки.

Дивіться відео: Как после праздников войти в рабочий ритм. (Найясніший 2019).